Aktualijos

PRIĖMIMAS I. MOKINIAI, KVIEČIAMI MOKYTIS 2025-2026 M.M.

Skelbiame 1-8 klasės mokinių, kviečiamų mokytis progimnazijoje nuo 2025 m. rugsėjo 1 d., sąrašus 

PRIĖMIMAS I. KVIEČIAMŲ SĄRAŠAS 2025-06-05
​Nepamirškite savo apsisprendimo dėl mokyklos, jei gavote pakvietimus iš kelių mokyklų, birželio 5 d. (nuo 16.30 val.) – 8 d. patvirtinti e. sistemoje https://svietimas.vilnius.lt/ 

Į atsilaisvinusias vietas nepakviestus mokinius kviesime birželio 11 d.  nuo 16.30 val. 

PRIĖMIMAS I.NEPAKVIESTŲ SĄRAŠAS 2025-06-05
Ugdymo sutartys bus pasirašomos elektroniniu būdu e. sistemoje  https://svietimas.vilnius.lt/ Ugdymo sutartį būtina pasirašyti per 30 kalendorinių dienų nuo gauto kvietimo.
Klasių sąrašus skelbsime paskutinę rugpjūčio savaitę.
 




Ankstesni įrašai



2024 m. rugsėjo 26 d. Vilniaus Naujininkų progimnazijos mokytojai ir administracija pradėjo dalyvauti TŪM projekto ilgalaikėje 48 ak. val. programoje,,Kolegialus grįžtamasis ryšys kaip pedagogų komandinio darbo stiprinimo priemonė“.  Programa siekiama sukurti teorines ir praktines prielaidas ugdymo kokybei gerinti. Progimnazijos pedagogai ir administracija  mokysis, kaip sėkmingai organizuoti ir diegti kolegialų grįžtamąjį ryšį kaip veikimo  kartu- komandinio pedagogo darbo metodą. Teorinės žinios iškart bus išbandomos praktikoje, mokantis vieniems iš kitų ir su kitais, įgyta patirtimi dalijantis su savo organizacijos kolegomis, veikiant išoriniuose tinkluose. Kolegialaus grįžtamojo ryšio dėmesio centre yra pamoka ir mokinių bei mokytojo mokymasis, kuriama savitarpio pasitikėjimo kultūra.

4 ir 8 klasių Nacionalinis mokinių pasiekimų patikrinimas

Skelbiame priimtų mokytis Vilniaus Naujininkų progimnazijoje nuo 2023 m. rugsėjo 1 d. mokinių klasių sąrašus.

Aktuali informacija dėl socialinės paramos mokiniams 2023-2024 m. m. :

https://vilnius.lt/lt/2023/06/27/mazas-pajamas-gaunantys-vilnieciai-kvieciami-kreiptis-del-paramos-mokiniams/

Informacija tėvams apie ugdymo turinio atnaujinimą nuorodoje
https://www.mokykla2030.lt/ugdymo-turinio-atnaujinimas/