Renginiai

Rudens įkvėpti

Saulėtą rugsėjo 15 d. rytą 8 a kl. moksleiviai su lietuvių kalbos mokytoja keliavo į Karmazinų pilkapius. Mūsų laukė 6 kilmoterų žygis pėsčiomis. Šioje išvykoje pradėjome rengtis greit prasidėsiančiai Kalbų savaitei „Kuriantis ruduo“. Kartu su ja turėtų prasidėti ir metus truksiantis etninės kultūros projektas „Rėdos radas“. Minėta Kalbų savaitė tarsi pradės Rėdos ratą Rudens lygiadienio paminėjimu.

Žygio metu moksleivių laukė kūrybinė užduotis – stebėti rudenėjančią gamtą, pasižvalgyti po Neries regioninį parką, aplankyti senuosius Karmazinų pilkapius. Pasiskirsčius grupėmis arba individualiai visa tai filmuoti, fotografuoti, kurti įvairių žanrų tekstus apie gamtą.

Pirmoji užduotis – tilpti į priemiestinį autobusą – pavyko puikiai. Mums susėdus į jį daugiau laivų vietų nebuvo. Išlipę Dūkštose užsukome į Neries regioninio parko direkciją nusipirkti lankytojo bilietų. Svetingas gidas mus pakvietė vidun, papasakojo apie nuostabų Neries regioninį parką, padovanojo žemėlapių ir išlydėjo žygin.

Pirmiausiai priėjome ąžuolų sengirę ir atnaujintus V-VIII a. pilkapius. Čia gyveno senosios lietuvių gentys. Toliau mūsų kelias suko Neries link. Keletą kilometrų ėjome vingiuota jos pakrante. Paskui nesibaigiančiais laipteliais kopėme į aukštą kalvą. Kelionei įpusėjus užkandžiavome ramioje miško poilsiavietėje. Paskutinius kilometrus įveikėme dienai įpusėjus.

Grįžome pasidžiaugę rudeniu ir nuostabiomis Vilniaus apylinkėmis.